3/11/2015

FMAssistant 15.2.1.5 Türkçe

Yayınlandı  3/11/2015  |   ODM

Öncelikle tekrar merhaba arkadaşlar. Bugün "FMAssistant 15.2.1.5 Türkçe" ile karşınızdayım. Küçük bir araştırma sonrasında programın güncelini internette buldum. Forumda bir arkadaş da Türkçe'ye çevirme olasılığı nedir diye yorum atmıştı. Bende hazır vaktim var iken bir el atayım dedim. Malum FMRTE'ün Crack'li hali çıkana kadar bizi idare eden en kapsamlı program şuanda bu diye düşünüyorum.

Program %95 olarak Türkçe'ye çevrildi. Bazı yerleri çevirmedim (Üst lige çıkışta maaş artışı, serbest kalma v.b) Çünkü lehçe farkı olduğu için İngilizcem yetmedi, bazı yerler için de internetten kopya çektim. Ufak tefek hatalar olabilir, affedin lütfen. Hızlı hızlı yapıp biran önce sizlere sunmak istedim. Programda gördüğünüz yanlış çevirileri buradan ya da özel mesaj olarak bildirirseniz düzeltebilirim. Tamamen sizin insiyatifinize kalmış bir durum. Bu hali bile iş görür.














RAR ŞİFRESİ: kaanon   


İyi günlerde kullanmanız dileklerimle. :)

Hakkımda --

Bir Kaç Tanıtım Yazısı

0 yorum:

Hakkımda-Gizlilik-İletişim
Copyright © 2013 Kaba Oyuncu Oyun ve Teknoloji Blogu. Blogger Template by
Proudly Powered by Blogger.
back to top